Maria, blöö...

Sprang en tävling i Göteborg idag (1500m), hade inte lust egentligen. Kroppen och benen kändes inte bra. Så det gick som det gick, skit dåligt rättare sagt :/ Kunde inte hänga med alls och bröt därför tillslut mitt första lopp någonsin. Inte så nöjd med det, men de flesta hade nog gjort som jag i denna situation. Aja nog med negativa tankar! Nu är det bara JSM och SM kvar och sedan är denna långa säsong slut. Som jag längtar, behöver verkligen en veckas break! ;)
Tummen ner!
 
För er som undrar så ska även jag sluta blogga här. Kan ju inte fortsätta skriva på en blogg som heter running at UTA ;) Men självklart ska jag inte sluta med skrivandet helt! Ska ta upp min gamla blogg igen, dröjer dock ett tag till då den ser så fruktansvärt tråkig ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0